FıkRaLar

PoPüler Fıkralar  Pisikler iSterem

Diyarbakır'da Şehmus okula gelir, tabii bizim Şehmus ilkokul talebesi, ama her tarafı yara bere içinde, hoca sorar, "Şehmus oğlum ne oldu sana", Şehmus der, "Babam dövmiştir". Hoca sorar, "Niye oğlum", "Valla bilmiyom hocam akşam evde yatıyık biraz sonra babamın sesini duyuyom, Ali uyudun mi ali den ses çıkmiy Veli uyudunmi e veliden de ses çıkmiy Mehmed uyudin mi Mehmedden de ses çıkmiy Şehmus uyudin mi diy, ben de yok buba uyumadım diyrem oda geliy beni doviy." Bunun üzerine hoca, bak Şehmus bu gibi durumlarda uyumasan da ses etmemek lazımdır der. Şehmus kafa sallar eve gider, ertesi gün okulda Şehmus daha fena dövülmüş olarak gelir. Bunu gören hoca merakla gider yanına ; "Şehmus ne oldi kim yapti" der. Şehmus der ki "Bubam yapmıştır." "Niye Şehmus ne oldi", Şehmus anlatır. "Hocam akşam evde yatıyık biraz sonra yine babam in sesini duyuyom, Ali uyudun mi ali den ses çıkmiy Veli uyudunmi e Veliden de ses çıkmiy Mehmed uyudin mi Mehmedden de ses çıkmiy Şehmus uyudin mi diy, ben de uyumadım ama hiç ses etmedim. Bunun üzerine anam ile bubam bir gıpraşmaya başladiler anlamadım ne oliy biraz sonra anam dedi ki, la ihsan ben geliyom, bubam da haticem ben de geliyom dedi ben de ula nereye gidiyonuz ben de Geliyom dedim... hoca derki; oğlum bunlar anne baba, gider gider gelirler. Sen hiç bozuntuya verme. Uyuyo gibi yap. peki demiş Şehmus. Ertesi gün bir bacak kırık. " Bu sefer ne oldu? " der hoca. Hocam, dediğin gibi yapmişem. Hiç ses çıkarmamişem. En son bubam anamın arkasına geçti, "ben çocuk isterem, ben çocuk isterem!" diye bağırmaya başlayınca; ben de fırsat bu fırsat demişem. Geçtim bubamın arkasına, " Ben de bisiklet isterem !!!! "" 

 Karadeniz Temel Fikralari   Doğanın dengesi


Temel yolun kenarında bulunan ormanda evin ihtiyacı için kışlık odun kesiyormuş,bunu gören çevreciler hey hemşerim ne yapıyorsun DOĞANIN DENGESİNİNİ bozuyorsun deyip,Temeli iyi bir dövmüşler.Temeli bu halde gören Dursun ula ne oldi saa diye sormuş,Temelde hiç sorma uşağum ormanda ağaç kesiydum dört beş kişi beni DOĞANIN YENGESİ bozdum diye beni dövdüler demiş,halbuki ne DOĞANI taniyrum ne de YENGESİ ni demuş...

Politik Fikralar 70 Milyon

Tayyip Erdoğan,Abdullah Gül Deniz Baykal ve  aynı uçakta yolculuk ediyorlarmış...Deniz Baykal,şurdan aşağıya 10 lira atayım da 3-5 kişi sevinsin demiş.Abdulah Gül de şurdan bi 20 lira atayımda 5-10 kişi sevinsin demiş...Bunun üzerine ReceP Tayyip Erdoğan; Ben ikinizi birden atayım da 70 milyon insan sevinsin demiş

Karadeniz Temel Fikralari sağdan soldan yukardan

temele komutan sorii temel düşman sağdan geldi naparsın vurum onu komutanım önden geldi naparsın vururum onu komutanım soldan geli naparsın vururum onu komtanım arkadan geli naparsın vururm onu komutanım yukardan aşşa geli naparsın temel sinirlenii komtanım bu memleketin tek askeri benmiyim di vıyyyyyyyyhaa

Nasreddin Hoca kim büyük

nasrettin hocaya bir gün sormuşlar. -kim büyük? nasrettin hoca; geçen gün abim senden 1 yaş büyük demişti.bir sene geçtiğine göre 2miz yaşıt olduk.''demiş 

Populer Fikralar Çocuğumuzun Adı Ne Olsun

Kız hayatında ilk defa bir partiye gidecekmiş,annesi o aksam kızına öğüt veriyormuş. -Kızım bak sen bu partileri bilmezsin burada çapkın erkekler olur seninle yatmak için her şeyi yaparlar eğer böyle bir şey olursa ona çocuğumuzun adı ne olsun diye sor hemen telaşlanır ve senden uzaklaşır. Neyse kız partiye gitmiş biraz sonra bir genç kızı dansa kaldırmış, dans ederlerken genç kızı okşamaya sarkıntılık yapmaya başlamış. Kız hemen "çocuğumuzun adı ne olsun" demiş, genç tırsmış ve gitmiş. Bir sure sonra başka bir genç gelmiş yine aynı sarkıntılıklar başlamış kız yine "Çocuğumuzun adı ne olsun" demiş ve genç yine panik bir şekilde kaçmış, biraz sonra bir genç daha gelmiş, dansetmeler falan derken yine aynı sarkıntılıklar başlamış, kız yine "çocuğumuzun adı ne olsun demiş ama değişen bir şey yok daha sonra dışarı çıkıp ıssız bir yer bulmuşlar kız yine "Çocuğumuzun adı ne olsun" demiş gençte yine bir şey yok biraz sonra genç kızın elbiselerini çıkarmış kız yine "Çocuğumuzun adı ne olsun" gençte yine bir şey yok genç kızla sevişmeye başlamış kız "Çocuğumuzun adı ne olsun" demiş genç yine sessiz bir süre sonra genç işini bitirmiş kız yine "Çocuğumuzun adı ne olsun" demiş. Genç kalkmış prezervatifi çıkarıp bir düğüm atmış "Buradan çıkabilirse David Cooperfield olsun"






Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
Siteniz:
Mesajın: